Handlar det bara om kvadratmeter?

Vad behöver man egentligen tänka på när man väljer ett nytt kontor? Fokus för kontorslokaler flyttas från kvadratmeter och antal anställda, till funktion och värdeskapande. Då blir det ännu viktigare att du ställer rätt frågor för att hitta rätt.

För att underlätta för dig har vi samlat de bästa tipsen från våra experter. Det här sakerna bör ni fundera på innan ni väljer ert nya kontor.

Sätt en smart arbetsplatsstrategi

Ladda ner checklistan och ta reda på vilka val just ni behöver göra för att framtidssäkra ert kontor.

  • Hur ska kontoret växa med er – utan att ni behöva flytta?
  • Ska ni sitta i city eller utanför – eller både och?
  • Är det viktigast med kvm eller läge – eller med något helt annat?

Ladda ner White paper!

Fundera på vad dina medarbetare behöver kontoret till. Och vilka funktioner ni som företag behöver ha på kontoret. Vad som behöver fungera under arbetsdagen för att ni ska kunna ägna er åt ert jobb. Vilka saker ska finnas på plats och vad vill ni lösa själva?