Press /

Miljöbild surfplatta

Ingen fråga är för liten. Eller för stor.

Vi gör det enkelt

Stadsutveckling, byggprojekt, arbetsplatsstrategi, handelstrender och hur man bedriver en verksamhet på ett alltigenom hållbart sätt. Vi har mycket att prata om och det gör vi gärna. Men bara om sådant vi verkligen kan och gör.

Vi vet inte allt men vi är okrångliga, snabba och duktiga på att guida dig rätt till rätt person i vår organisation om vi inte själva har svaret. Så kontakta gärna oss om du har frågor. Och har du riktigt bråttom får du gärna skicka ett sms.

Det är till oss du vänder dig
med dina frågor kring press & media!

Rebecca L Thorell
Projektledare kommunikation Rebecca L Thorell 072-222 15 09 · 08-566 205 09 rebecca.liljebladh-thorell@vasakronan.se
Peter Östman
Kommunikationschef Peter Östman 070-968 15 60 · 08-566 205 60 peter.ostman@vasakronan.se
Rådgivning – att hitta din nya lokal

180 000 människor rör sig i våra kontor varje dag och ett antal miljoner i våra snart 800 butiker. Varje dag hittar ett par företag en ny kontors- eller butikslösning någonstans i våra fastigheter. För de flesta av dessa företag är det en ovanlig händelse, för oss är det vår vardag. Ställ tusen frågor, landa i ett svar – vi hjälper dig!

De här servicetjänsterna erbjuder vi

För att det dagliga arbetet ska fungera så enkelt som möjligt finns det många olika servicetjänster som kan underlätta. Här har vi samlat några av de vanligaste tjänsterna för dig som butiks- eller kontorshyresgäst. Vissa kan vi erbjuda, andra kan ni beställa via våra serviceleverantörer.

Startklart

Det är mycket som går fort nu. Det gör att lokalbehoven kan förändras snabbt och flexibilitet blir ett nyckelord. Det ser vi dagligen hos våra hyresgäster. Lösningen tycker vi är enkel, men smart. Hyr ett kontor som redan är färdigt, eller en popup-butik för en tillfällig kampanj.

In- & utflytt

Nu har du bestämt dig för ditt kontor. Då börjar det närma sig inflyttning. För att det ska gå så smidigt som möjligt för ert företag att fortsätta er verksamhet som vanligt har vi på Vasakronan tagit fram antal tjänster som hjälper dig att flytta in och komma på plats.