Kontoret som ledarskapsverktyg

Tack för visat intresse och välkommen till ett samtal om kontorets framtid

Funderar ni, liksom många andra företag, på hur ni ska arbeta framöver? Hur arbete på distans kan kombineras med arbete på kontoret? Vilka möjligheter och smarta lösningar som finns för att skapa större valfrihet? Vi träffade åtta beslutsfattare från åtta olika branscher för ett samtal om framtidens kontor och arbetsplatsens betydelse och roll som ledarskapsverktyg.

Kontoret, hemma eller en hybrid? Hur jobbar vi i framtiden?

Följ med på ett samtal, med åtta djupt engagerade beslutsfattare, om vart våra kontor är på väg och vilken roll arbetsplatsen ska ha i framtiden.

De frågeställningar som gruppen diskuterade var bland annat:

  • Arbetsplatsen som ett verktyg att leda och förändra
  • Hur skapar man en hybrid arbetsplatsstrategi?
  • Teknologin som driver arbetsplatsen framåt.

Här hittar du fler klipp från samtalet

Tyckte du filmerna var bra?

Vad kul. Det här är bara början. I vårt kunskapsrum samlar vi insikter, nya idéer och inspiration från mängder av diskussioner med kunder och beslutsfattare inom näringslivet och myndigheter. Det här hittar du i kunskapsrummet:

  • Inspiration och ny kunskap om framtidens arbetsplats
  • Bra tips och råd för en bättre arbetsmiljö
  • Inblick i hur andra tänkt och gjort.

Tips på mer läsning om arbetsplatsstrategi

Vad är en arbetsplatsstrategi?

Vilken arbetsplatsstrategi är rätt nu?

Kontorets tre viktigaste delar

Få koll på strukturkapitalet vid distansarbete

Intresserad av att ta reda på vilken arbetsplatsstrategi som passar er?
Kontakta Henrik.

Arbetsplatsstrategi och hyresgästrådgivning Henrik Eriksson 070-968 17 90 · 08-566 207 90 henrik.eriksson@vasakronan.se