2. Har ni speciella behov för er verksamhet och har behoven av kontorslokaler förändrats under pandemin?
För oss är den största omställningen var man sitter och jobbar. Många vill nu vara på kontoret. Vår grundinställning till var man utför sitt jobb, är att det alltid är kunden som bestämmer var konsulterna sitter. Och eftersom många kunder idag inte ställer lika höga krav på att finnas på plats i deras lokaler, så är det allt fler konsulter som nu vill vara på vårt kontor. Vilket vi så klart tycker är fantastiskt, det är så vi vill ha det.
Många av våra utvecklare behöver sitta vid välutrustade arbetsplatser med minst två skärmar och speciella dockningsmöjligheter, så därför har vi bokningssystem där man kan boka sin plats i förväg så man ska kunna planera sitt arbete. Vi har även kontor i Helsingborg och Lund, och ett väldigt bra flöde mellan kontoren vilket vi upplever som väldigt positivt när det gäller vårt samarbete kontoren sinsemellan.
3. Varför valde ni Triangeln?
Dels på grund av det fina läget – supercentralt nära många och bra lunchalternativ, ärendeshopping och tågstation runt hörnet med fina kommunikationer var man än ska ta sig. Men det var även lokalen i sig som lockade – vi kunde flytta rakt in utan särskilt mycket anpassningar. Det är en väldigt fin lokal som känns personlig och unik, vi passade in direkt. Och så finns en väldigt härlig balkong som vi använt mycket, ska bli spännande att se hur vi kommer nyttja den när vintern kommer.