Bangårdsgatan 10-28

Intresseanmälan
Förvaltningsassistent Anna-Carin Gustafsson 076-788 54 15 · 018-489 20 65
Uppsala, Centrala Uppsala Kungsgatan 57 B, 14 m2
  • Adress:
    Kungsgatan 57 B
  • Läge:
    Uppsala, Centrala Uppsala
  • Ledig yta:
    14 m2
  • Antal arbetsplatser:
    Inte angivet
  • Lokaltyp:
    Kontorshotell
  • Hyra:
    4 960 kr exkl moms/mån
  • Miljöcertifiering:
    LEED Guld (2015)
  • Ledigt fr o m:
    Omgående

Restider presenteras tillsammans med yta.se.

Här samsas och trivs flera småföretagare med varierande verksamhet och storlek i ett kontorshotell i två plan. Här kan man hyra ett kontorsrum på 12 - 31 kvm. Som hyresgäst här har man tillgång till gemensamt pentry och konferensrum. Du sitter dessutom otroligt centralt med närhet till restauranger, shopping, caféer och resecentrum.
I hyran ingår el, värme, fastighetsskatt, tillgång till gemensamma utrymmen och städning av de gemensamma utrymmena.

  • Buss 100 m
  • Garage
  • Tåg 300 m
  • Historia
  • Restaurang/café

Området & fastigheten

Centralt belägen fastighet som bl.a. inrymmer restauranger, butiker och kontor.

Vill du veta mer om lokalen?
Kontakta ansvarig uthyrare

Anna-Carin Gustafsson
Förvaltningsassistent Anna-Carin Gustafsson 076-788 54 15 · 018-489 20 65 anna-carin.gustafsson@vasakronan.se
Rådgivning – att hitta din nya lokal

180 000 människor rör sig i våra kontor varje dag och ett antal miljoner i våra snart 800 butiker. Varje dag hittar ett par företag en ny kontors- eller butikslösning någonstans i våra fastigheter. För de flesta av dessa företag är det en ovanlig händelse, för oss är det vår vardag. Ställ tusen frågor, landa i ett svar – vi hjälper dig!

De här servicetjänsterna erbjuder vi

För att det dagliga arbetet ska fungera så enkelt som möjligt finns det många olika servicetjänster som kan underlätta. Här har vi samlat några av de vanligaste tjänsterna för dig som butiks- eller kontorshyresgäst. Vissa kan vi erbjuda, andra kan ni beställa via våra serviceleverantörer.

Startklart

Det är mycket som går fort nu. Det gör att lokalbehoven kan förändras snabbt och flexibilitet blir ett nyckelord. Det ser vi dagligen hos våra hyresgäster. Lösningen tycker vi är enkel, men smart. Hyr ett kontor som redan är färdigt, eller en popup-butik för en tillfällig kampanj.

In- & utflytt

Nu har du bestämt dig för ditt kontor. Då börjar det närma sig inflyttning. För att det ska gå så smidigt som möjligt för ert företag att fortsätta er verksamhet som vanligt har vi på Vasakronan tagit fram antal tjänster som hjälper dig att flytta in och komma på plats.